دولت بنت پول‌های تشکیلات خودگردان فلسطین را بلوکه کرد

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، دفتر نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد، این مبالغ معادل مبلغی است که تشکیلات خودگردان فلسطین به عنوان پرداختی‌های اجتماعی به خانواده‌های اسیران فلسطینی می‌دهد.

درآمدهای مالیاتی که اسرائیل به نیابت از تشکیلات خودگردان فلسطین جمع آوری می‌کند از مالیات‌هایی به دست‌ می‌آید که روی کالاهای وارد شده به بازارهای فلسطینی از طریق گذرگاه‌های اسرائیلی مقابل ارز سه درصدی بسته می‌شوند.

درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان حدود ۷۰ درصد از وارادت محلی آن است که ارزش آن بین ۱۹۰ تا ۲۱۰ میلیون دلار در ماه می‌شود.

دفتر بنت تاکید کرد: کابینه وزارتی کوچک برای امور سیاسی و امنیتی با گزارش ارائه شده از سوی بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم درباره بلوکه کردن پول‌هایی که تشکیلات خودگردان فلسطین به “تروریست‌ها” و خانواده‌هایشان می‌دهد، موافقت کرد.

دفتر مذکور افزود: طبق این گزارش که از سوی سازمان منابع “تروریستی” وابسته به وزارت جنگ تهیه شده تشکیلات خودگردان فلسطین در سال ۲۰۲۰ حدود ۵۹۷ شکِل (واحد پول اسرائیل) را به عنوان حمایت غیرمستقیم از “تروریسم” حواله کرده است.

بنت تاکید کرد: در پی تصویب این گزارش این مبلغ از درآمدهای مالیاتی که اسرائیل ماهانه به تشکیلات خودگردان فلسطین می‌دهد، بلوکه خواهد شد.

انتهای پیام

فعلا مسیرهای مذاکرات سیاسی و کمیسیون برجام را پی می‌گیریم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا